kostschema gå ner i vikt pt fredrik

Kostschema

Rätt kost för rätt mål
Oavsett om du vill gå ner i vikt, eller bygga muskler eller gå upp i vikt så är kosten A & O för att du ska kunna nå dina mål. Olika mål kräver att kosten är sammansatt på olika sätt.

Individanpassat kostschema

Mina kostscheman är individanpassade för din aktivitetsnivå, ålder, längd, kön och dina mål. Kostschemat anpassas utifrån eventuella allergier och sjukdomar. Varje kostschema är märkt med ditt namn och individuella uträkningar utifrån de uppgifter du har lämnat till mig.

Anpassar kostschemat om du äter lunch ute
Kostschemat kan anpassas efter om du äter lunch ute och resten av måltiderna hemma. Vi går igenom vilken typ av lunch du äter ute och så gör jag kostschemat utifrån de uppgifterna.

Kostschema utifrån dina kaloribehov
Mina kostscheman gör det enkelt att laga god och hälsosam mat som då är anpassad efter dina kaloribehov, dina mål med kosten och hur din träning ser ut.

Välj det kostschema som passar dig
Vi diskuterar fram vilket kostschema som passar dig bäst utifrån vilken mat du tycker om och eventuella allergier som du kanske har.

Ketodiet kan hjälpa vid förstadie till diabetes

Har du förstadie till diabetes kan en Ketodiet vara värd att testa då flera får bättre glukosvärde (sockervärde) efter en påbörjad ketodiet.

Kolhydrater kan hjälpa till att öka förbränningen

Gillar du kolhydrater och är aktiv som person kan kolhydrater hjälpa till att öka förbränningen. Då kan du välja en kolhydratrik kost med kvalitativa kolhydrater med lågt sockerinnehåll.

LCHF och lågkalorikost

Självklart kan jag göra andra typer av kostscheman som LCHF och lågkalorikost. Alla kostscheman bygger på att du äter vanlig lagat mat och så få flytande tillskott som möjligt. Allt för att tarmar och kropp ska må så bra som möjligt.

Bilder för att beräkna kostschemat

För att kunna göra ett så bra kostschema som möjligt till dig behöver jag tre bilder på dig: Stående framifrån, stående bakifrån, stående i profil. Bilderna används endast för att beräkna kostschemat och raderas om du så önskar efter kostschemat är levererat.

Gå ner 0,5kg – 1kg i veckan

För de flesta av oss är en viktnedgång på 0,5kg – 1kg i veckan att föredra. Att gå ner snabbare i vikt än 1kg i veckan kan ge förlorad muskelmassa och överflödig hud, då huden inte får tillräckligt med tid på sig att följa viktnedgången.

Efter tre månader syns skillnad på din fysik

När du äter efter mina kostscheman blir det skillnad på din fysik på tre månader. Att gå ner 0,5kg – 1kg i veckan genom att ändra kosten är möjligt för de flesta, vilket ger en viktminskning på 6,5kg – 13kg på endast tre månader.

Förklaring till kostschemat
Kostschema för sju dagar med fem måltider per dag ingår i priset. Förklaring till kostschemat ingår också.

Levereras som PDF
Alla kostscheman levereras som PDF-fil till valfri e-postadress.

Se priser på mina kostscheman här.

Facebook
Instagram